poniedziałek, 7 maja 2012

Stosik nr 1

Witam!
Z racji tego, że w kwietniu się nie popisałam i na blogu ukazały się tylko trzy recenzje, postanowiłam pokazać książki, które w poprzednim miesiącu oraz na początku maja "zamieszkały" w mojej domowej biblioteczce.



Od góry:
01."Wielki marsz" Stephen King- gdy zobaczyłam w Biedronce, od razu wrzuciłam do koszyka.
02."Komórka" Stephen King- mam radę dla tych, co nie czytali jeszcze żadnej książki Kinga, a zamierzają poznać twórczość tego pisarza: nie zaczynajcie od "Komórki", bo możecie się zniechęcić do mistrza grozy i horroru. Niestety, ale ten tytuł należy do słabszych książek autora.
03."Cztery pory roku" Stephen King- od dawna chciałam mieć na swojej półce "Skazanych na Shawshank".
04."Tajemnica Gaudiego" Esteban Martin, Andreu Carranza- za grosze, z Biedronki.
05."Arabska pieśń" Leila Aboulela- jw.
06."Zamieniona" Amanda Hocking- po promocji, przeczytałam i uważam, że była to próba połączenia Harry'ego Potterr'a ze "Skrzydłami Laurel".
07."Zdradzona" Amy Meredith- poprzednie tomy mam, więc i ten kupiłam, bo był po promocji.
08."2012" Praca zbiorowa- dodatek od Empika z okazji Światowego Dnia Książki.
09."Delirium" Lauren Olivier- według mnie to jedna z lepszych wydanych ostatnio antyutopii.
10."7 razy dziś" Lauren Olivier- powieść trochę gorsza od "Delirium", ale i tak jest ładnie napisana. Polecam książki tej autorki.
11. "Cienie na księżycu" Zoe Marriott- azjatycka wersja Kopciuszka. [RECENZJA]
12."Jutro 5. Gorączka" John Marsden- poprzedni tom troszkę skrytykowałam, ale okazało się, że część piąta jest bardziej przemyślana i zaskakująca.
13. "Mroczna łaska" Melissa Marr- postanowiłam, że w końcu muszę skończyć jakąś serię.
14."Świetliste cienie" Melissa Marr- jw.
15."Siła trucizny" Maria V. Snyder- powieść lepsza niż się spodziewałam. Nic dziwnego, że na blogach było tyle pozytywnych recenzji.
16."Śmiertelne napięcie" Alex Kava- dobre oceny na blogach przekonały mnie do zakupu.
17."Osaczona" Tess Gerritsen- jw.
18."Spadkobiercy" Kaui Hart Hemmings- już od rana biegłam do Biedronki, aby nikt nie wykupił tej książki.
19."Kwiaty na poddaszu" Virginia C. Andrews- jw.
20."Piosenki dla Pauli" Blue Jeans- niespodziewany egzemplarz przedpremierowy od Wydawnictwa Jaguar. Dziękuję! [RECENZJA]

Z majowych nowości; cieszę się, że w końcu wydadzą "Mechanicznego księcia", tym bardziej, że polska okładka jest dość ładna (szok!). Planuję też przeczytać "BZKR" Michaela Granta oraz "Nową Ziemię" Julianny Baggott. Do swojej czytelniczej listy dodam jeszcze kilka kontynuacji, bo w tym miesiącu nie zamierzam rozpoczynać wielu nowych serii.

Mechaniczny książę - Clare Cassandra

 A Wy? Macie jakieś książkowe plany?

13 komentarzy:

  1. Świetny stosik! Chętnie ukradłabym Ci większość tych książek : D
    Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaiste, stosik zacny :D Do tej pory przeczytałam dopiero "Zamienioną" i "Delirium" (obie przypadły mo do gustu, ale ta druga bardziej), ale mam nadzieję, że mnie do czegoś zachęcisz :)
    A jeśli chodzi o Mechanicznego Księcia, to niech się delikatnie mówiąc wypchają. Tyle zwlekali z wydaniem, że zdążyłam przeczytać w oryginale :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromny stosik ;) Szczególnie zazdroszczę "Delirium" i "Jutra".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik. Zazdroszczę "Delirium", "Zamienionej", "Jutra", "Siły trucizny" i wielu innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik. Ja na razie będę czytać 3 tom "Jutra". Zazdroszczę Kinga i wielu innych pozycji;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygarnęłabym pół stosika:p Ale najchętniej Osaczoną - mam właśnie ochotę na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komórka nie jest taka zła (moim zdaniem;), ale lekturę Kinga rzeczywiście może lepiej zacząć od innej książki. Bardzo zacny stosik;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś oTAGowana do zabawy blogerów.
    Szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś oTAGowana do zabawy w 11 pytań na moim blogu! :) Zapraszam do siebie po szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zostałaś oTAGowana na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś oTAGowana, szczegóły na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś oTAGowana. Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ło matulo *_* ale stosisko przepiękne! Zazdroszczę ;)
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń