środa, 14 listopada 2012

Wyniki konkursu urodzinowego

Witam! Nie, nie porzuciłam bloga. Niestety od miesiąca cierpię na brak czasu. Jeśli miałam jakąś godzinkę- dwie, sięgałam po jakiś tytuł z mojej domowej biblioteczki i nawet nie patrzyłam na komputer. Na szczęście w przyszłym tygodniu na pewno się to zmieni. Muszę przecież w końcu napisać jakąś opinię, bo przez te cztery tygodnie przeczytałam masę naprawdę dobrych książek. Nie mogę też zapomnieć o odwiedzeniu Waszych blogów, ponieważ wydaje mi się, że od wieków nie widziałam żadnej recenzji. Zauważyłam, że stęskniłam się za blogsferą, nawet nie zdawałam sobie sprawy, że jestem tak przywiązana do czytania postów z opiniami, stosikami i innymi różnościami...


Chciałabym podziękować wszystkim osobom, które złożyły mi życzenia lub wzięły udział w pierwszym (na pewno nie ostatnim) konkursie na blogu. ;)


Otrzymałam osiemnaście odpowiedzi na pytanie konkursowe i przyznam, że niełatwo było mi wybrać najlepszą pracę. Po długiej analizie każdego tekstu zdecydowałam, że "Dotyk Julii" należy się  
Tirindeth.

Gratuluję zwyciężczyni! Teraz czekam na Twój adres, wysłałam Ci już e-maila. :)  

 ***
Szkoda, żę musiałam wybrać tylko jedną osobę. Na następny konkurs powinnam chyba przeznaczyć co najmniej dwie książki...

21 komentarzy:

  1. serdecznie gratuluję zwyciężczyni! :) i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, szkoda, że po fakcie dowiedziałam się o konkursie:( Uwielbiam antyutopie i tym podobne gatunki... Fakt, stają się coraz popularniejsze, ale ciężko trafić na naprawdę dobrą książkę;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i zapraszam na mój blog, gdzie aktualnie trwa konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matkoooo, serio???? O jej, o kurde, wow! Dziękuję <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje, Tirindeth. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dołączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń